Translate

maandag 18 mei 2020

L'Oréal elvive color vive beschermende shampoo & conditioner


De shampoo :
Ik heb deze shampoo ontvangen van L'Oréal om te testen. In de beschrijving stond dat gekleurd haar z'n kleur langer behoud. Ik dacht dat moet ik proberen. Normaal was ik mijn haar altijd met zilveren shampoo om de kleur mooi grijs te houden. Na 1 keer wassen met deze shampoo had mijn haar nog steeds een mooie grijze en glanzende gloed. Toen ik de shampoo liet inwerken zag ik al dat mijn punten mooi helder werden. Ik wissel deze shampoo af met de zilver shampoo van L'Oréal en mijn haren zien er na elke wasbeurt mooi en verzorgd uit. De shampoo is zuinig in gebruik, ruikt lekker, schuimt goed en is makkelijk uit te spoelen. Kortom een perfecte aanvulling voor het verzorgen van mijn haar.

De claims die L'Oréal bij deze shampoo hebben staan, zijn voor mij zeker waar.
✓ Speciaal voor gekleurd haar of highlights
✓ Beschermt de haarkleur tegen vervagen
✓ Geeft gekleurd haar een gezonde glans.

De conditioner:
Net als de shampoo kreeg ik ook de conditioner om te testen. De combinatie van deze 2 producten is echt super! Deze conditioner zorgt ervoor dat de kleur van mijn haar nog mooier word en dat mijn haar zacht en doorkambaar is. Ik ben heel blij met deze 2 producten. Heb je geverfd of beschadigd haar? Dan zou ik echt deze shampoo en conditioner aanraden.

Ook de claims op de conditioner kloppen helemaal.
✓ Speciaal voor gekleurd haar of highlights
✓ Ontklit het haar en laat het zijdezacht aanvoelen
✓ Voedt en biedt kleurbescherming.

De combinatie van deze 2 producten zijn echt super. Net als de zilver shampoo zal ik deze combi ook vaker gebruiken.

Hier nog een tip van L'Oréal voor het beste gebruik:
Stap 1: Was je haar met de Color Vive Beschermende Shampoo. Breng de shampoo aan op nat haar en masseer deze goed in. Spoel de shampoo vervolgens grondig uit.
Stap 2: Breng de Color Vive Beschermende Conditioner aan op de lengtes van je haar. Besteed hierbij extra aandacht aan de haarpunten. Laat het haarproduct 2 à 3 minuten intrekken en spoel het vervolgens uit.
Stap 3: Om je gekleurde haar extra te verzorgen kun je 1 à 2 keer per week je conditioner vervangen door het Color Vive Beschermende Haarmasker. Dit haarmasker zorgt voor een intense voeding en geeft je gekleurde lokken een extra boost. Breng het haarmasker over de volledige lengtes van handdoekdroog gewassen haar aan en laat het 2 à 3 minuten inwerken. Spoel het haarmasker vervolgens grondig uit.

Geen opmerkingen: