Translate

maandag 5 september 2016

Shopblog

Zoals wel meer meiden ben ik dol op shoppen!!!
Afgelopen zaterdag ben ik lekker wezen shoppen met Ruben en mijn schoonmoeder.
Natuurlijk ging ik met een doel, nieuwe dingen aanschaffen voor mijn blog.

Zoals je op de foto kan zien is het iets uit de hand gelopen (schaam, schaam) maar soms moet dat kunnen toch?
Zo werd het voor mij toch echt een keer tijd voor nieuwe naggellakjes, ik gebruik normaal de lakjes van ESSENCE, CATRICE of HEMA maar mijn aandacht ging al een tijdje naar de lakjes van ESSIE. Na lang zoeken eindelijk een adresje gevonden waar ik het voor een leuk prijsje kon kopen… Dus hup naar de winkel maar eenmaal in de winkel aangekomen voelde ik me net een meisje van 4 in een mega grote speelgoed/snoep winkel… wat een keuze ongelofelijk. Direct maar naar het rek met ESSIE gelopen en tja, zoals je weet zijn er nogal een aantal kleuren dus dan moet je ook nog kiezen. Ik heb eerst voor deze 4 normale lakjes gekozen en 1 kleur van de nieuwe gel serie met top coat. Dus de eerste flesjes zijn binnen om te kunnen beginnen met verzamelen want het is natuurlijk mijn bedoeling om ooit alle kleurtjes in bezit te hebben.
Ook heb ik nog een aantal nail art dingetjes mee genomen zoals stickers voor mooie french manicure randjes, sponsen, een dot pen en nog meer zoals je kan zien.
Ook heb ik een aantal make-upjes gekocht, hier had ik een aantal dingen over gelezen dus wil ik het heel graag zelf even proberen. Dus zoals je al wel voelt aankomen gaan er binnenkort een aantal reviews, en tutrials komen. Ook heb ik een leuk make-up tasjes gekocht even wat overzichtelijker als je een keer wat langer weg gaat, nu hoef ik het niet meer in een bakje mee te nemen.

De blending sponges ben ik ook erg blij mee, deze voelde nog even iets lekkerder aan dan de nepper die ik al eerder in mijn handen heb gehad. Ik wil nu eerst even kijken of ik het fijn vind om te doen, zo ja, dan ga ik de echte originele beauty blender nog aanschaffen.
Voor nu even mijn shopblog hopelijk vond je het leuk.



Heb jij de laatste tijd ook nog leuke beauty dingen geshopt? en wat is jou favoriete beauty item? Laat het hieronder weten.

Liefs x

Geen opmerkingen: