Translate

vrijdag 10 maart 2017

Vanille-honing lipscrub

Hoi allemaal.

Vanmorgen had ik wat last van velletjes op mijn lippen. Eigenlijk vond ik dit de perfecte reden om een lipscrub te maken.
Deze fijne scrub heeft maar 3 ingrediënten en is super snel klaar. 
Mijn lippen zijn nu lekker zacht en eigenlijk ruikt en proeft het ook nog wel lekker😜.




Wat heb je nodig: 
- 4 eetlepels suiker (ik koos voor mijn eigengemaakte vanille suiker voor een extra lekker geurtje).
- 2 eetlepels (biologische) kokosolie.
- 2 theelepels (biologische) honing.


Ik heb de kokosolie altijd buiten de koelkast staan dus deze was al lekker zacht.
Doe alle 3 de ingrediënten in een kommetje en roer deze goed door elkaar.
Als alles goed door elkaar is geroerd doe je de scrub in een potje.
Daarna lekker smeren.



Liefs x, Mandy 

Geen opmerkingen: