Translate

dinsdag 9 mei 2017

Gepimpte schoenen en meer....

Hoi allemaal.



In verband met mijn operatie en het herstel hiervan is het een hele tijd stil geweest maar ik probeer de draad weer een beetje op te pakken.
Zo ben ik een me weer een beetje aan het verdiepen in de nieuwst mode trends en qua make-up.
Ook begin ik weer een beetje met koken en bakken.
Ook het handwerken wordt weer opgepakt. Dus reden genoeg om ook weer dingen online te zetten.
Afgelopen weekend ben ik met een nieuw project begonnen...
Namelijk.....



Het pimpen pimpen van schoenen.
Ik heb een paar gympen gekocht en deze even wat leuker gemaakt en waterafstotend.



Ook heb ik mijn oude afgetrapte all stars even onder handen genomen.
Super leuk om te doen.
Ben van plan hier ook wat meer mee te gaan doen.

Achter de schermen zijn we bezig met het uitwerken van plannen. Want naast het pimpen pimpen van schoenen ( en andere fashion items) zit mijn hoofd vol andere ideeën. Dus stay in touch...

Heb je vragen of opmerkingen? Stuur me even een berichtje.

Liefs x



Geen opmerkingen: