Translate

woensdag 17 mei 2017

Geroosterde boterham met casselerrib en huttenkase


Hoi allemaal.

Vandaag een heel simpel, snel en gezond lunch receptje.
Gisteren heb ik weer de stap naar de diƫtist gezet omdat ik er achter ben gekomen dat ik het zelf niet kan.
Geeft niks toch? Je kan beter eerlijk tegen je zelf zijn..
Met verjaardagen maakte ik de laatste tijd casselerrib salade wat echt mega lekker was maar niet zo heel gezond.
Dus nu heb ik een gezondere versie voor op brood.



Wat heb je nodig?
- 2 volkoren boterhammen
- 2 plakjes casselerrib
- kwart lente ui
- huttenkase
- snufje peper, zout en bieslook

1. Doe de 2 boterhammen in een broodrooster en rooster deze tot een mooi bruin kleurtje.

2. Leg een plakje casselerrib op je geroosterde boterham.

3. Besmeer de boterham met huttenkase.

4. Snijdt de lente ui fijn en strooi deze over de boterham.

4. Vervolgens op smaak brengen met peper, zout en bieslook.

Zo heb je lekker en snel een gezonde boterham. 

Eet smakelijk.

Liefs x,

Geen opmerkingen: