Translate

dinsdag 27 juni 2017

Pannenkoek met spek


Wie is er nou niet dol op pannenkoeken??
Nou ik wel hoor!!
Vind ze echt super lekker! 
Bij de action hebben ze heerlijke glutenvrije pannenkoeken mix aanmaken met lactose vrije melk en je hebt echt hele lekkere pannenkoeken. 
Maar dit keer heb ik zelf een pannenkoek gemaakt. Heel simpel en heel snel klaar.
Omdat niet iedereen altijd heel veel zin en tijd heeft om iets lekkers te maken wil ik ook regelmatig snelle en makkelijke recepten online zetten.
Zelf heb ik mijn pannenkoek gemaakt met een plakje glutenvrije spek er op. Maar je kan ook kiezen om fruit, kaas, kokos, etc op je pannenkoek te doen..


Wat heb je nodig voor 1 pannenkoek :
- 50gram havermout
- 100 ml lactose vrije melk
- 1 ei
- snufje zout
- 1 plakje onrbijtspek 
- scheutje olie of boter.


1. Eerst heb ik de havermout en de melk in een maatbeker gedaan en het een half uur laten weken.
2. Vervolgens het ei en het zout er bij.
3. Goed met de staafmixer mixen tot een fijn beslag.
4. Doe de olie of boter in een koekenpan.
5. Giet het beslag in de pan.
6. Doe hier het plakje spek op, ik trek deze altijd uit elkaar in stukjes zodat het spek lekker verdeeld is.
7. Bak de pannenkoeken aan beide kanten goudbruin.



En..... eet smakelijk!! 

Liefs❤

Geen opmerkingen: