Translate

woensdag 4 september 2019

L'Oréal Paris Bambi Eye False Lash Mascara


In dit artikel laat ik je weten wat ik van de 

L'Oréal Paris Bambi Eye False Lash Mascara vindt.
 Dit is een mascara die ervoor zorgt dat je wimpers super veel volume en lengte krijgen. Waardoor je ogen groter lijken. De mascara voelt super zacht aan, heeft een diep zwarte kleur en is verrijkt met micro-vezels.

De ovalen borstel heeft een combinatie van lange en korte haartjes waardoor de hele wimper goed bedekt kan worden met een laagje mascara. 
Wat mij wel is opgevallen is dat je meerdere (lees 2 tot 4) laagjes aan moet brengen voor een woow effect. Eigenlijk doe ik dat met elke mascara meerdere laagjes aanbrengen. Het voordeel bij deze mascara is dat het niet uitmaakt hoeveel laagjes je aanbrengt want het klontert niet.

Een tip van L'Oréal hoe je de mascara het beste aan kan brengen:
Breng de mascara met kruleffect aan op je wimpers waarbij je de borstel beweegt van de wimperaanzet naar het wimperuiteinde. Beweeg het borsteltje in een zigzaggende beweging zodat je je wimpers extra separeert en accentueert.

Voordelen:
- Geeft veel volume en lengte.
- Laat je ogen groter lijken.
- Krult de wimpers.
- Klontert niet.

Nadelen:
- Je moet meerdere laagjes aanbrengen voor meer effect.
Mijn conclusie:
Het is een super fijne mascara waarbij je echt wel resultaat ziet. Eerlijk gezegd vind ik hem redelijk prijzig (maar dat ligt meer aan mij, omdat ik meestal niet zo hele dure mascara gebruik). Maar bij de meeste drogisterijen is hij regelmatig in de aanbieding waardoor ik hem zeker vaker zal kopen. 



Geen opmerkingen: