Translate

donderdag 12 september 2019

Color Riche Matte Lipstick 640

Color Riche Matte Lipstick geeft de lippen een luxe gevoel: voor een prachtig vrouwelijke look.  Wat een super mooie lipstick. Het is een mooie kleur die heel natuurlijk oogt. Als de lipstick droog is heb je mooie matte lippen. De lipstick voelt tijdens het aanbrengen als zachte mouse en daarna voelen mijn lippen lekker zacht en plakken niet. Color Riche Matte Lipstick is beschikbaar in vele tinten: van trendy tot chic.

De lipstick is verrijkt met camelia en jojoba oliën, waardoor je dus mooie zachte lippen krijgt.
Ik had kleur 640 Erotique(lekkere naan ook😉) ontvangen, ik mocht kiezen uit verschillende kleuren maar ik dacht dat deze het beste bij mij zou passen en dat is ook zo. Deze kleur is niet mega overheersend, dus hou je van lipstick maar wil je niet heel erg opvallen? Dan zou ik voor deze kleur gaan.
Een tip van L'Oréal:
Voor een optimaal effect kun je eerst een Color Riche lipliner gebruiken als basis. Vervolgens kun je de matte lipstick aanbrengen. Wil je heel precies te werk gaan? Breng dan je de Color Riche Matte Lipstick met een kwastje aan.


Pluspunten :
- mooie kleur 

- fijne textuur
- matte lippen

- geen overdreven cosmetica geur
- droogt mooi op

- het lipstick houden (of hoe je het noemt 🙈) vind ik er mooi en luxe uitzien. 

Minpunten:
- blijft opzich lang zitten maar als je te vaak iets eet of drinkt moet je, je lippen wel weer bijwerken.


Ik ben enthousiast en ben zeer benieuwd naar de andere kleuren.
Draag jij ook graag lipstick? Zo ja wat voor soort en welke kleur?

Geen opmerkingen: