Translate

woensdag 25 september 2019

L'Oréal Paris Sugar Scrub Kiwi


Wat is dit een heerlijke scrub!
Ik mocht deze scrub testen en ben zeer tevreden! De geur is echt heel lekker. En de scrub doet goed z'n werk, na de eerste keer werden mijn gezicht en lippen al zachter en mijn gezicht zag er schoon uit. Al na de 3e keer had ik minder last van mee-eters en pukkeltjes. Ik ben super tevreden met deze scrub!
Dit is wat L'Oréal op hun sie heeft staan over deze scrub:
' ontdek de nieuwe formule van de zuiverende Sugar Scrub voor een verzorgde huid. Een 100% natuurlijk exfoliant van drie soorten fijne suikerkristallen voor een grondige, zijdezachte exfoliatie. Sugar Scrubs is verrijkt met kiwizaden en verzorgt het huidoppervlak, verheldert de huid en beschermt tegen dofheid.
HET RESULTAAT
• Direct: de huid is schoon, fris, verzorgd en gezuiverd.
• Na 1 week: poriën en mee-eters zijn minder zichtbaar, de huid is gematteerd.
• Keer na keer: de huid voelt als herboren en ziet er gezond uit met een zijdezacht gevoel.
HET GEBRUIK
Dit product is drie keer per week te gebruiken op zowel het gezicht als de lippen. Een fijne laag aanbrengen op een schone huid, met lauw water inmasseren en afspoelen. Vermijd de oogcontouren.'
Pluspunten :
- heerlijke geur
- direct resultaat
- smeert goed uit
- zachte/gladde huid en lippen

Minpunten :
- eigenlijk geen 1, als ik dan toch 1 moet noemen te weinig scrub in 1 potje. Doordat het zo fijne scrub is en ik het met regelmaat gebruik is het potje zo leeg 🙈.
Ik beveel deze scrub echt aan, het doet wat er wordt beloofd. Tuurlijk heb ik nog wel eens oneffenheden maar dat is meestal hormonaal 😉.

Gebruik jij wel eens gezichtsscrub?

Geen opmerkingen: