Translate

maandag 12 september 2016

Review #1 Essie nagellak

Hoi allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op m'n blog.
Zoals ik in mijn vorige blogs (Deze en Deze) al heb laten zien ben ik aan het werk met de lakjes van Essie.

Van het merk zelf kwam ik een oproep tegen om 1 van de nieuwe kleuren van hun nieuwe lijn; Gel Couture te proberen.
Lucky me, ik was 1 van de winnaars(jeeeeeej!!).

Een dag later kreeg ik al het pakketje binnen met de nagellak en een top coat.
Het is de bedoeling om de nagellak te testen en een review op de site te zetten, wat ik ook zeker ga doen.
Ik had vorige week dus al een aantal nagellakjes van het merk gekocht en gebruikt waar ik erg blij mee was maar nu ga je toch bewuster naar het product kijken.

Hier geef ik mijn mening.
Ik heb de kleur Rock The Runway gekregen.

Mijn eerste reactie was WAUW!! Een super mooie rode kleur.

Zelf draag ik niet zo vaak alleen maar rood op mijn nagels omdat het nogal aanwezig is, zo deze ook maar omdat het een mooie warme en glanzende kleur is vind ik het toch minder storend.
Het kwastje is ook fijn om mee te werken en een leuk detail de vorm van het potje komt terug in de vorm van het kwastje ( bij de top coat is dat niet zo).
Zowel de basis lak als de top coat drogen best snel wat ik wel een voordeel vind, ik ben vaak toch ongeduldig waardoor ik snel wat wil pakken en mijn nagellak direct weer beschadigd, hierbij is dat dus niet het geval.
De nagellak zou 12 dagen kunnen blijven zitten, of dit zo is weet ik nog niet want draag hem nog geen 12 dagen en eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik dat wel ga doen. Ik hou nogal van verandering en zo ook met mijn nagels. Meestal doe ik het elke 7 dagen weer anders. Ik laat deze lak nog wel even zitten om te kijken hoe lang hij blijft zitten, dit zal ik in mijn volgende blog(s) dan nog laten weten.
Vandaag ben ik ook nog flink aan het klussen geweest (schuren en verven) en toch zijn mijn nagels mooi gebleven en is de lak niet beschadigd dus ik zeg, TOP PRODUCT!
Essie heeft er een nieuwe fan bij, ik was al van plan meer kleuren te kopen maar nu ga ik dat ook zeker doen!
Ik hoop dat jullie het weer een leuk blog vinden en er wat aan hebben.
Heb je een vraag of wil je hier op reageren? laat hieronder een reactie achter.

Liefs x, Mandy

Geen opmerkingen: