Translate

zondag 11 september 2016

Tutorial #1 nail art

Hoi allemaal.

Zoals je afgelopen week misschien wel op Facebook en Instagram hebt gezien ben ik aan het oefenen met nail art en een vaste hand.
Een filmpje gaat me voor nu nog even niet lukken maar daar wordt hard aan gewerkt.

Vandaar dat ik per stap een foto er bij zet. 
Op de eerste foto laat ik zien wat ik allemaal gebruik.
Nou we gaan beginnen...
1. Essie (pre show jitters nr 138)
2. Essie (top coat)
3. Essie (master plan nr 78)
4.  Essie (set in stones nr 278)
5. Rhinestones
6. Pincet 
7. Dot pen
8. Stukje papier



Stap 1:
Als eerste breng je 1 laag essie master plan aan op elke nagel en laat dit goed drogen.

Stap 2:
Breng vervolgens een 2e laag essie master plan aan op elke nagel en weer goed laten drogen.

Stap 3:
Pak met je pincet 1 rhinestone en breng deze aan op je duim. (Ik had steentjes waarvan de onderkant al plakt,  heb je dat niet breng dan een druppeltje top coat aan op de nagel en plaats daar het steentje op).



Stap 4:
Doe op je ring vinger 1 laag essie set in stones aan. Goed laten drogen.

Stap 5
Doe op het papiertje een druppel essie pre show jitters. En dompel de dot pen er in en breng in het midden van je nagel een rij stipjes aan.  Goed laten drogen.

Stap 6:
Als laatste breng je op elke nagel een laagje top coat aan.


Nu kan je genieten van mooie nagels.

Liefs X, Mandy

Geen opmerkingen: