Translate

woensdag 14 september 2016

Review #2 MUA Eyeshadow Palette

I love make-up!!
Een tijdje geleden heb ik dit mooie eyeshadow palette gekocht en natuurlijk ook al vaak gebruikt maar vond het tijd om het even te reviewen.
Het palet is van MUA voor mij was dit nog een onbekend merk maar na wat rondkijken op internet zag ik dat het best een goed merk is.
Het palet heet Heaven & Earth en heeft 12 mooie natuurlijke bruin tinten, ik heb deze voor €5,99 gekocht online bij kruidvat.
De oogschaduw blijft bij mij de hele dag mooi en gaat niet in je oog plooi zitten. 
De kleuren zijn mooi basic en kan je allemaal mooi met elkaar combineren, de ene kleur vind ik wat mooier dan de ander maar in combinatie met elkaar vind ik het super.
Dit palet is zeker een aanrader en als je kleurtjes op zijn, ga ik zeker een nieuwe bestellen.
Het kwastje wat er bij zat was ik direct al kwijt, geen probleem want die gebruik ik nooit, ben blij met mij mooie oogschaduw kwast.
Hieronder zal ik alle kleuren stuk voor stuk laten zien.
Ik begin links boven in het palet en ga zo het rijtje af.
Aurora: een mooie lichte kleur die ik meestal vanaf de binnenkant van mijn oog over het wenkbrauw bot aan breng. 
Amazonian Bronze: een mooie licht bronzen kleur. Op de foto lijkt hij wat lichter maar het is een mooie glanzende kleur. 
Bablyon: dit is 1 van mijn favorieten een mooie goud glanzende kleur.
Myan Dust: deze ziet er op de foto heel licht uit, hij is iets donkerder van kleur deze gebruik ik ook vaak op mijn wenkbrauw bot.
Valley: een mooie warme koper kleur die ook mooi staat bij groene en blauwe ogen.
Golden Sand: zoals de naam als zegt een mooie glanzende gouden kleur.
Rift: ook een wat lichtere bruine tint waar toch mijn voorkeur naar uit gaat.
Amber Dune: deze kleur zie je amper, van deze kleur ben ik niet zo'n fan. Dit is eigenlijk ook de enige kleur die ik niet gebruik.
Catacomb: weer 1 van mijn favoriete kleuren deze draag ik bijna altijd. Een mooie lichte kleur die je ogen mooi laten sprankelen.
Tectonite: een wat matte bruine kleur op het palet lijkt hij erg donker maar hij is een stuk lichter. Als ik mijn wenkbrauw poeder ben vergeten doe ik deze soms gewoon op mijn wenkbrauwen.
Canyon: Ook dit is weer een kleur die erg naar de koper kant gaat leuk voor in de herfst.
Bedrock: En  ook dit is mij favoriet. een mooi donkere bruine kleur op de een of andere manier krijg ik zin in chocola als ik deze kleur zie.

Dit zijn dus de kleuren van het palet, eigenlijk vind ik alle kleuren wel mooi maar zitten gewoon een paar bij die ik wat minder gebruik.
Bruin en aarde tinten blijven gewoon mijn voorkeur hebben als het gaat om oogschaduw.
Dit combineer ik met een bruine oog potlood en bruine eyeliner.

Heb jij ook al eens make-up van MUA gekocht en hoe bevalt jou dat? 

Liefs x,
Mandy

Geen opmerkingen: