Translate

dinsdag 30 mei 2017

Munt citroen water

Oké het is niet  meer zo warm als gisteren maar dit voor mijn gevoel is het al een beetje zomer..
Normaal gesproken moet je niet zo'n 1,5 liter vocht drinken per dag met met hele warme dagen mag dit gerust wat meer zijn. 
Ik ben niet zo heel erg water fan, ik drink het wel maar heb liever spa rood of water met een smaakje.
Daarom heb ik water met een smaakje gemaakt...
Heerlijk lekker fris op warme dagen.



Wat heb je nodig? 
- 1,5 liter gekookt water.
- 1 hele citroen in plakjes met schil (wel eerst even goed schoon spoelen).
- 1 thee zakje met (gedroogde)munt.
- 1 tl honing.
- heel veel ijsklontjes.



Doe het gekookte water met het thee zakje, de citroen en de honing in een water kan.
Doe hier ijsblokjes bij zodat het al gaat afkoelen.
Vervolgens heb ik het in een tijltje met ijsklontjes gezet om flink te laten afkoelen.
Daarna nog een paar uurtjes in de koelkast.
Vlak voor het serveren haal je het theezakje en de citroen er uit.

Drink smakelijk :-)

Liefs x, Mandy 

Geen opmerkingen: