Translate

donderdag 10 augustus 2017

Intro groep polyolen (mannitol)


Eerst zal ik even kort over deze Intro vertellen.
Intro groep polyolen en dan de mannitol. 
Met deze intro ga je op dag 1 beginnen met 2 opscheplepels bloemkool hier heb ik 70 gram van gemaakt. Gaat dit goed heb je om dag 2 een rust dag en ga je op dag 3, 3 opscheplepels (105gram) testen. Gaat test 1 niet goed, dus krijg je klachten dan ga je op dag 4of5 1 opscheplepel (35 gram)  testen.

Dinsdag 1 augustus.
Wat gaat de tijd snel.. dit is al weer de 3e testweek.
Vanmorgen heb ik heel slecht mijn ontbijt overgeslagen (dit ga ik vanaf morgen echt weer Doen!! ) .
Om 12:00 uur heb ik een havermout pannenkoek gehad met spek en een beetje ahorn siroop.
Daarna ben ik even naar het centrum gegaan een paar inkopen doen. Oké even is 2,5uur geworden... 
Toen ik terug kwam heb ik een 15 druifjes gegeten. Daarna begonnen met mijn boodschappen lijstje en recenten uit werken.
Daarna ben ik begonnen met koken. Vanavond at ik rijst met kip, ananas, sperziebonen en bloemkool.
Mijn late night snack waren en paar plakjes kaas.

Woensdag 2 augustus. 
Vanmorgen wel ontbijt gehad... ik vind dat altijd zo lastig om in de ochtend te eten. Maar goed, ik heb ontbeten met 3 rijstwafels met jam.
Verder ging de dag zo anders dan ik had gepland... in de ochtend had ik eerst een afspraak en daarna even naar mn moeder geweest.
Ineens kwam Ruben met het idee laten we kijken  of je rijbewijs klaar is.. zo gezegd zo gedaan wij naar het gemeente huis en ja hoor, mijn rijbewijs was klaar.
Echt mega snel heb hem maandag aangevraagd en nu al binnen.... dus dat werd rondjes rijden haha.. waardoor ik dus geen lunch heb gehad. Tijdens een bezoekje maar 2 koekjes gegeten. Toen ik thuis kwam heb ik nog 3 rijstwafels met jam gegeten. Toen een paar boodschappen gedaan gewoon op de fiets 😉.
Met het avond eten heb ik lekker makkelijk gedaan, het eten van gisteren was zo lekker dat we dat nog een keer hebben gegeten alleen zonder bloemkool. Heb het dit keer gemaakt met paksoi en het was net zo lekker.
In de avond wat achter de schermen gedaan voor mn blog, binnenkort gaat er het een en anders veranderen.... hoe en wat kan ik nog niet zeggen maar achter de schermen zijn we druk bezig hihi.
Als avond snack heb ik dit gegeten:
Plakjes kaas, druiven en stukje pure chocolade.

Donderdag 3 augustus .
Als ontbijt heb ik een schaaltje met druiven en ananas gegeten toch iets in mn maag maar niet mega zwaar.
Daarna lekker wezen poetsen in de keuken alles even weer lekker schoon gemaakt.
Tussen de middag heb ik een tosti gemaakt van 2 schar broodjes met kaas en ananas.
Daarna ben ik weer bezig geweest voor mn blog.
In de avond heb ik weer bloemkool getest.
Dit keer   105 gram. Het leek goed te gaan..
Ook heb ik loempia's gemaak en daar 2 van gegeten. 1,5 uur later ging het helemaal mis. Was even in het centrum, weet niet hoe ik ben thuis gekomen maar in elk geval heel snel.. zo veel pijn. Hele avond en nacht veel pijn gehad.

Vrijdag 4 augustus.
Slecht geslapen door de pijn en de krampen. Heb geen ontbijt genomen omdat ik zoveel last nog had.
Wel ben ik even bij mn ouders op visite geweest. Voor het eerst alleen gereden toch wel even wennen hoor haha.. 
Tussen de middag heb ik een schar broodje gegeten met pindakaas😍.
In de middag weer met mn blog bezig geweest. Lekker beetje wezen schoonmaken in huis. Ruben had de tuin weer even netjes gemaakt dat was echt wel even nodig...
Toen was het al weer tijd om te koken, lekker makkelijk dit keer. Had aardappelschijfjes met gehaktbal en sla.
De hele dag best nog last gehad van mn buik. Heel veel kramp en steken.

Dat was de intro week van de polyolen.
Vond het niet zo'n heel succes. De eerste testdag had ik wel wat klachten maar niet heel erg.  De 2e test dag was echt weer drama. Dus ben benieuwd wat de diëtist er straks van zal zeggen.

De komende 2 weken ga ik even niet testen ivm vakantie. Wil daar lekker van genieten zonder bang te moeten zijn dat ik klachten kan krijgen. Ik weet dat, dat sowieso wel kan maar waarom zou ik het bewust op zoeken?

Liefs!!❤

Geen opmerkingen: