Translate

donderdag 31 augustus 2017

Review #5 Glow & highlights palette + update

Hoi allemaal,

Mijn vakantie is weer afgelopen..
Maar ik heb heel wat leuke dingen gedaan deze vakantie.
Ik heb in elk geval al een leuk nieuwtje.........
Namelijk..........
Ik ben bezig met een nieuwe website, er is niks mis met deze blogspot maar ik wil meer mogelijkheden op mijn site vandaar dat over een tijdje mijn nieuwe site online gaat met eigen domein!! jeeejjj!!🎉
Wat ook leuk daaraan is, als mijn site straks online gaat wil ik via Facebook en Instagram een like, deel en win actie doen.
Van een super leuke sponsor heb ik al wat spulletjes gekregen wat je dus kan winnen.😃😃
Daarover later meer!
In huis hebben we ook het een en anders veranderd, de ene helft van de woonkamer is nog steeds onze woonkamer, het andere gedeelte hebben we omgetoverd tot werkplek/kantoor.
Op deze manier kan ik beter aan mijn site werken.

De updates van mijn fodmap dieet ga ik niet meer online plaatsen, ik merk en zie dat die artikelen niet zo vaak bekeken worden en elk persoon en dieet is natuurlijk ander anders.
Tot zo ver de updates.....

Dan ga ik nu over op de review!
Zoals je in mijn vorige post al kon zien heb ik wat inkopen gedaan bij de Action.
Afgelopen week testte ik de glow & highlights palette, ik zag hem al een tijdje liggen maar liep er steeds om heen. Tot mijn nieuwsgierigheid in de vakantie zo toe nam dat ik hem toch heb gekocht.
Dit mooie palet kost €2,49 best een leuke voor een zo'n mooi highlight palet.
Je hebt ze in 2 varianten namelijk deze met warme kleuren en er is nog 1 met koele kleuren maar die heb ik niet gekocht.
Wat ik fijn vind aan dit palet is dat het 6 redelijk grote pans zijn wat super fijn is als je met een oval
brush werkt.

Dit zijn de kleuren van het bovenste rijtje:

v.l.n.r
No. 4601 angel white een mooie wit parelmoer kleur
No. 4607 summer sigh een licht gele kleur
No. 4608 gentle peony een licht roze kleur met heel veel glans, zelf vind ik deze ook leuk als oogschaduw.

Dit zijn de kleuren van de onderste rij:
v.l.n.r.
No. 4604 Pale marble een glimmende beige kleur.
No. 4609 Soft sand ik vind dit echt een goud/zand kleur oom een mooie summer kiss look mee te maken.
No. 4610 Lush terra een beetje een koper achtige kleur, ook deze vind ik best geschikt als oogschaduw

De kleuren in het palet geven heel veel pigment af, dus wees voorzichtig met aanbrengen want voor je het weet glim je helemaal.
De kleuren bleven bij mij de hele dag zitten maar toch haal je het met make-up remover makkelijk van je gezicht.

Mijn conclusie voor deze prijs heb je een super mooi palet die je ook best als oogschaduw kan gebruiken.
Ze geven mooie pigment af en blijven ook de hele dag goed zitten.
Ik zeg dikke aanrader!!

Liefs❤

Geen opmerkingen: